Monday 19 November 2012

Chill on nakkav :)

Ühel õhtul (ma ei mäletagi praegu täpselt mille peale või miks, aga see ei olegi nii oluline) lausus Brian: "Girls, after 5 months, you have all gained weight". Ehk siis vaatamata aktiivsele jooksmisele jm sporditegemisele, oleme suutnud siin võõras keskkonnas elades ennast suuremaks süüa. Aktiivne sporditegemine peab seega jätkuma ja nii ma käingi lisaks jooksutrennile hommikuti basseinis ujumas. Bassein on välibassein, asub ookeani ääres ning on täidetud soolase ookeaniveega.


Kuigi ma tean, et kahe ja poole nädala pärast lendangi juba tagasi Eestisse, jõudis mulle see osaliselt vist alles täna hommikul kohale. Ujusin oma tavapäraseid ringe, kell oli ca 11 ning mõtlesin, et vot kui vahva on. Tegelikult peaks ju aktiivselt kodutöid kirjutama, mis meil valikainetes teha jäid, aga basseinis oli ka mõnus :P Päike oli ka veel eriti kuum. Siis mõtlesin, et Eestis ju nii ei saa. Eestis ootab mind jälle see päris elu, kus tuleb minna tööle ja hiljaks ei tohi jääda ja õhtul pärast tööd kooli ja magama ei tohi jääda. Ja kuigi ma tegelikult ootan tagasi Eestisse minemist ning tean, et täna hommikul oli Tallinnas väga mõnus ja päikseline novembrihommik, mida ma väga nautinud oleksin, siis tekkis ikkagi korraks kurb hetk.

Kindlasti võimendas seda ka teadmine, et see seltskond, mis meil siin olnud on, hakkab lahku minema. Osad lendavad tagasi koju, teised reisivad veel Lõuna-Aafrikas ringi. Viimastel päevadel on ka meie korteris käinud aktiivne pakkimine ja homme tuleb Brianile head aega öelda. Brian ja Julia sõidavad kuuks ajaks Lõuna-Aafrikaga tutvuma. Hugo läheb ka, aga hääletades. Vaatamata manitsustele ja hoiatustele otsustas Hugo, et tema Lõuna-Aafrika kogemuse osaks saavad juhuslikud jutud ja juhtumised, mis jäävad tema teele Kaplinnast Johannesburgi. Loodetavasti hääletab ta end siiski pärast Johannesburgi Briani ja Julia auto peale ning sealt edasi Krügerisse lähevad nad juba kõik koos.

Õhtul olime veel viimast korda kõik koos sakslaste (st sakslased Julia ja Olga, austrialane Isabel ning prantslane Hugo) korteri rõdul, sõime Briani, Julia ja Hugo külmkapi jäänukeid ning jõime kokteile.



Minu järgmiste nädalate kava näeb lisaks ujumisele ja jooksmisele ette kodutöid, mis tuleb ikkagi ette võtta. Alustasin siis täna pärastlõunal, kuid teemade valik osutus juba liiga raskeks. Vaja on kirjutada 10-12 lk arenevate turgude kohta, 10 lk competitive advantage teemal ning 20 lk portfelliteooriast. Siin on selline iseseisev kirjatükk aine lõpus väga tüüpiline, see on eksami eest. Ja põhipoint on õpitu rakendamine oma isiklikus või tööelus. Selleks kõigeks on mul aega 2 nädalat, sest Eestis küll enam sellele mõelda ei tahaks, kuid lõunaaafrikapärane chill eluviis on nakkav ning kohe kuidagi ei saa alustatud. Oeh, ma ei kujuta küll ette, kuidas ma detsembris tööl efektiivsust suudan rakendada.

Lisaks sellele on kavas ka surfamine. Tuleb ikka nautida neid viimaseid nädalaid :)

No comments: