Saturday 28 July 2012

Pingviinid ja Old Buiscuit Mill Market

Meil on praegu esimene pikem nädalavahetus, kus me ei pea tegelema korteri, auto, interneti või muuga. Noh, tegelikult peaks küll õppima, sest järgmisel nädalal on paar suuremat testi, kuid jõuab :) Ilmad on olnud jälle mõnusad ja päikselised. Ei saa öelda, et kuumad, kuid talve kohta vägagi soojad.

Otsustasime minna vaatama kohalikke kaunitare, Aafrika pingviine. Pingviinid pesitsevad Kaplinna lähedal Simon's Town'is Boulders Beach'il. Praegu on neid seal veel suhteliselt vähe, kuid septembris on neid tõesti metsikult palju ning siis tuleb sinna kindlasti tagasi minna. Aafrika pingviinid on pisikesed ning väga nunnud.

Simon's Town asub Cape'i poolsaarel, teel Hea Lootuse Neeme (Cape of Good Hope) poole. Tee sinna on väga maaliline ning me pidime ikka päris mitu korda peatuma, et vaadet nautida.

Enne päikeseloojangut jõudsime veel Muizenberg'i randa, mis on tuntud oma värviliste riietuskabiinide poolest. See on (vist algajate) surfarite lemmikrand, 40km valget liivariba, madalad, kuid pikad lained. Kahjuks armastavad seda randa ka haid ning hairünnakuid on olnud päris palju.

Ükskõik, kuhu sa lähed, igal pool tuleb loomulikult arvestada sellega, et tuleb maksta. Maalilise mägitee, Chapman's Peak'i, läbimiseks tuli maksta 3,3 eurot, pingviinide randa pääsemiseks tuli ka osta pilet, kuid otsustasime seda seekord mitte teha ning nautisime kohtumist veidi ära eksinud pingviinidega kõrvalrannas.

Laupäeva hommikut alustasime hommikusöögiga Old Buiscuit Mill turul. Turg asub Woodstock'i linnaosas, mis on natuke vaesem piirkond, kuid tänu boheemlastele, kes on end samuti seal väga mugavalt sisse seadnud, leidub seal palju pisikesi kunstigaleriisid, nurgataguseid poekesi ning õhkkond on üleüldiselt kuidagi chill :) Seekord me turust kaugemale ei jõudnud, sest seal oli piisavalt palju tegemist ning vaatamist. See ei olnud mitte tavaline turg, vaid tõesti toiduturg, kus leidub kõike ja igast maailma nurgast. Ning see on ülimaitsev. Rahvast on palju ning kõik leiavad omale lemmiktoidu, seejärel haaratakse juurde kohvi või siider maasikatega ning otsitakse pinginurgake päikse käes. Väga lahe oli! Mina otsustasin seekord Braatwursti kasuks ning magustoiduks õunapirukas.

Lisaks hiiglasuurele toidutelgile avastasime end nautimas ka imearmsaid kunstigaleriisid ning disainipoekesi. Kahjuks minu turistiraamat sellest turust ei räägi, kuigi peaks, sest see on tõepoolest külastamist väärt.

Enne koju tagasi tulemist sõitsime üles Table Mountain'i otsa (suur suur mägi Cape Town'is, mille otsa kunagi ka ronime), et lihtsalt nautida korra vaadet. Hiking, cable car jm jääb järgmiseks korraks. Ja see vaade oli imeline.

Tänane päev lõpeb Nate Maingard'si (indie/folk) kontserdiga Hout Bay's.

1 comment:

Sirly said...

aaaah....need suurepärased vaated, ilus loodus ja nunnud pingviinid teevad ikka väga kadedaks. Mõnusat nautlemist!!!!