Wednesday 11 July 2012

Esimesed päevad Kaplinnas

Olen nüüd Kaplinnas olnud 5 päeva. Saabumine läks probleemideta. Hostelis ootasid mind juba ees osad kursakaaslased, kellega me esimesed päevad hosteli köögis internetis omale uut kodu otsides veetsime.

Üürikorterid on siin päris kallid ja kortereid on turul vähe. Kuna eelistasime Sea Point’i või Green Point’i linnaosa, mis on turvalisemad võrreldes kesklinna ja teiste linnaosadega, siis seadis ka see valikutele piirangud. Esimest korterit läksin vaatama teisel päeval. Korteris oli 3 tuba, 2 vannituba, 2 väikest rõdu, suur elutuba koos köögiga ning see nägi väga kena välja. Hind R12 000 (ca EUR 1 200). Lubasime maaklerile, et vaatame veel ringi ning võtame paari päeva jooksul ühendust, kuid kuna tagasi hostelisse jõudes kuulsime, kui kehvasti teistel esimeste korterite külastamine oli läinud, siis otsustasime juba samal õhtul selle ära võtta. Esmaspäeval kolisime korterisse sisse.

Oma uut kodu jagan prantslase Bryan’i ja soomlase Kaisaga. Ööd on siin külmad, kuna majades kütet ei ole. Jagame hetkel kolme peale ühte radiaatorit, kuid niiskuse tõttu tuleb aknaid lahti hoida (vannitoa aken on lahti 24h). Õnneks on praegu juuli ehk talve kõige külmem kuu ja edasi läheb ainult soojemaks. Ja kuigi esimestel päevadel saime päris palju vihma, siis on siin ka päikesepaistet olnud. Korteri asukoht on ideaalne, ca 200 meetrit ookeanist (Atlandi :)) ning laine kõrgust näeb juba meie akendest. Maja sisehoovis on väga vahva aed. Olen alati tahtnud elada Beverly Hills 90210 moodi majas ja nüüd sai see ka teoks.

Teisipäeval käisid meil esimesed külalised.

Kahjuks suutsime soolaleiva õhtul piisavalt palju lärmi teha, et saime naabrilt pragada.

Hinnad on võrreldavad Eestiga. Toiduhinnad on enam-vähem samad, riided veidi odavamad. Õhtul väljas söömas käies on läinud kuni 10 eurot. Veinipudeli saime poest 4 euroga, õlu on 80 senti, kangem kraam üle 10 euro. Kursavendadelt kuulsin, et jõusaali kuukaart on 60 EUR. Takso miinimumtariif on 2 EUR ja sellega saab Sea Point'ist Waterfront'ini, sõit kesklinna on ca 7 EUR. Minibussid sõidavad ka, kuid siiani ei ole julgenud selle peale minna, kuna need on täis musti mehi, pead akendest väljas ja kutsuvad sind sõitma. Sõna "Ei!" nad loomulikult ei mõista. Aga plaanime kambaga ka minibussi sõidu ette võtta ;)

Homme algab kool...

Marju said...

Olen niiiiii kade! A räägi om akursakaaslastest ka. Kes ja mis ja kus?

Vika said...

Kahju, et ei saanud laivis edastada parimaid soove, aga et elamusi, seiklusi oleks palju ja sekeldusi vähe :) Just nagu mainisid - Explore. Dream. Discover. Go, girl! Ootame põnevaid postitusi..

Griselda said...

Tulevad tulevad ka kursakaaslased. Meil praegu piiratud nett ;)